• A310-ph1 RA

Meer onderwerpen »

Alpine Vision

AV 107

Klik op de bovenstaande cover voor meer informatie over ons clubblad AV

Evenementen

Eindejaars evenement
za 26 okt 2019 - zo 27 okt 2019

Algemene ledenvergadering 2015

De Algemene ledenvergadering 2015 vindt dit jaar plaats op een andere locatie. Renault dealer Van Kerkhof & Visscher in Rotterdam-Alexander zorgt voor de gepaste ontvangst met koffie en gebak.

ALV RB 01
Dit jaar moeten we zoals aangekondigd belangrijke beslissingen nemen. Er dient een volledig nieuw bestuur gekozen te worden en ook financieel moeten er belangrijke knopen worden doorgehakt.
Naar aanleiding van een idee van vorig jaar om de 'Alpine Revue' en 'Alpine Magazine' van de CRS te combineren tot één magazine, wordt er nu beslist om dit idee een kans te geven. Een vooraf aangekondig punt, namelijk de begroting van onze club, staat vervolgens garant voor een zeer lange discussie waaruit uiteindelijk toch enkele belangrijke beslissingen volgen.

ALV Art1

ALV Art2

Zittend voorzitter Charley Valette en penningmeester Nico Feiten hadden vooraf aangegeven hun functie ter beschikking te stellen en onze secretaris Remco Arnold was na 6 jaar niet meer herkiesbaar. Dus moesten we op zoek naar een volledig nieuw bestuur. Gelukkig waren er ditmaal wel voldoende kandidaten zodat alle vacatures zijn ingevuld. We verwelkomen Marcel Griekspoor als onze nieuwe voorzitter, Peter Bruins als nieuwe secretaris en Xander van Beekum als nieuwe penningmeester.

We danken daarbij ook nog Charley Valette, Ben Struijk en Nico Feiten voor hun inspanningen van vorig jaar, maar vooral Remco Arnold die gedurende 6 jaar ontzettend veel betekend heeft voor de ARCN!

ALV Art3

foto's: Ronald Bouwmeester