NIEUWE WEBSITE!

Meer
6 jaren 5 maanden geleden #5376 door EricDW
Hé Joost,

Het forum is wel degelijk een andere versie dan het oude forum. We hebben wel de content volledig laten overhalen vanuit het oude forum. Maar het is momenteel zo dat er nog geen goede 'responsive' template bestaat voor dit forum. Dat komt er wel aan. Dus nog eventjes geduld en dan kan het ook via de smart Phone :)
Wat betreft mijn aandeel in de nieuwe website, graag gedaan. Maar vooral hulde aan Remco, want die heeft echt bergen werk verzet!! :cheer:

Lidnummer: A-707
A310 V6 pack GT
R5 Tx

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 5 maanden geleden #5377 door Joost
Ha Eric,

Dan klopte mijn veronderstelling dus niet :)
Look-and-feel is exact hetzelfde, vandaar mijn aanname...

En ik weet hoeveel werk het is. Zeker om alles netjes te doen, dus alle fotootjes zelfde formaat, goede uitlijning overal, geen rare verspringingen etc etc.. Wat je aan de voorkant uiteindelijk ziet, is misschien maar 20% van al het werk

A-777 - GTA V6 Turbo '86 blanc navre irisé

Meer
6 jaren 5 maanden geleden #5433 door Remco Arnold
Beste Alpinisten,
We (Eric en ik) hebben even gewacht mbt verwerking reacties van jullie op de nieuwe ARCN website. Ondanks ons "proefdraaien" kunnen wij ons voorstellen dat er.... vul maar in! Als ARCN bezoekers graag input!!!
Alvast bedankt - R7

Lidnummer A732
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
A310V6_PH1-1978

Meer
6 jaren 4 maanden geleden #5444 door Niels Lohmann
Mannen,

Ik vind de nieuwe website erg mooi geworden, en alles werkt, voor zover ik heb kunnen ervaren, prima.
Klein detail, bij laatste bezoek staat bij mij altijd: Vandaag
En dat zal wel niet de bedoeling zijn, toch? ;)

Dank !!!!!!!!!!!
En Alpine groet, Niels

Meer
6 jaren 3 maanden geleden #5593 door Gertjan_310
Hallo Eric,

Ik heb gekeken bij mijn eigen profiel maar de knop "wijzig" staat er bij mij niet bij, dus ik kan nu ook mijn avatar niet plaatsen.
Gaarne een oplossing.

Bvd.
Gertjan.

EricDW schreef : Misschien nog even toelichten: een avatar is de foto of tekening die onder je gebruikersnaam verschijnt in het forum.
De procedure om deze aan te passen is beschreven op de help pagina van het forum ! ( arcn.org/forum/help ).

Je kan bij je profiel informatie ook een handtekening ingeven. Dat is een stukje tekst dat verschijnt onder elke post die je plaatst. Het kan interessant zijn om daar bijvoorbeeld je lidnummer en/of het type van je Alpine te plaatsen.

Zoals al gemeld door Jochem, is het forum niet leesbaar op een smart phone. Waarschijnlijk kunnen we hiervoor op korte termijn geen oplossing bieden. We verwachten wel een oplossing eind dit jaar of begin 2014 :)

Meer
6 jaren 3 maanden geleden - 6 jaren 2 maanden geleden #5595 door EricDW
Hallo Gertjan,

De knop 'bewerken' kan je vinden rechts bovenaan en niet links bovenaan de pagina. Dit had ik verkeerd gedocumenteerd op de help pagina.
Vermoedelijk heb je daardoor op de verkeerde plaats gezocht. Zie bijlage voor de juiste plaats van de knop 'bewerken'.

Groeten,
Eric

A310 V6 pack GT
R5 Tx
Bijlagen:

Meer
6 jaren 3 maanden geleden #5598 door Gertjan_310
Hallo Eric,
Dank voor de moeite die je doet maar het werkt nog steeds niet goed.
De knop bewerken heb ik gevonden dakzij jouw afbeelding, bij mij is deze knop pas zichtbaar als je er op gaat staan met de muis.
Ik druk dan in avatar bewerken vervolgens bladeren en ik klik de foto aan die ik hebben wil.
Dan ga ik naar opslaan en daar gaat het fout, ik krijg een okergkleurd van met de text dat ik geen goede gebruikersnaam heb ingevuld.

Dit snap ik niet.

Meer
6 jaren 3 maanden geleden - 6 jaren 3 maanden geleden #5599 door EricDW
Hallo Gertjan,

Blijkbaar wordt dit probleem veroorzaakt door de spatie in je gebruikersnaam. Dat is iets wat ik niet onmiddellijk zelf kan verhelpen. Daarom heb ik even de spatie in je gebruikersnaam vervangen door een '_' teken. En dan lukt het wel.
Vermoedelijk zijn spaties niet meer toegestaan bij het toekennen van een gebruikersnaam in de nieuwe omgeving, maar aangezien de gebruikers zijn overgezet van de vorige site, zijn er nog veel gebruikersnamen met een spatie. Dat moet ik nog allemaal even navragen, maar voorlopig dus inloggen met de gewijzigde gebruikersnaam.
De knop bewerken is inderdaad ook niet zichtbaar bij een gewone gebruiker. De tekst heeft blijkbaar dezelfde kleur als de achtergrond. Bij mij is de tekst rood en dus wel leesbaar. Ook dat moeten we nog bekijken.

Groet,
Eric

A310 V6 pack GT
R5 Tx

Meer
6 jaren 3 maanden geleden #5600 door Gertjan_310
Dank je Eric, alles beter dan een grijs poppetje, toch? ;)

Meer
6 jaren 3 maanden geleden #5626 door EricDW
Door een upgrade kan je het forum nu ook op een smartphone gebruiken. :cheer:
Het is nog niet perfect, maar al een grote verbetering!

A310 V6 pack GT
R5 Tx

Meer
6 jaren 3 maanden geleden #5632 door Roelandg
Hoi Eric,

Ik weet niet of het bij iedereen is maar nu zie ik de balk met recente onderwerpen en dergelijke niet meer..

Groeten en gelukkige nieuwjaar,
Roeland

Meer
6 jaren 3 maanden geleden - 6 jaren 2 maanden geleden #5634 door EricDW
Hé Roeland,
Dat is niet alleen bij jou. Weer iets om uit te zoeken :-(
Zal toch voor volgend jaar zijn ...

>>> als het goed is staat de menubalk er weer <<<

A310 V6 pack GT
R5 Tx