Alpine in de pers

Meer
2 maanden 2 weken geleden #12964 door maurice A599
Feitelijk is de hele automotive sector al jaren failliet. Net als staalindustrie, banken, luchtvaart etc. Probleem is dat alles laatste decennia aan elkaar is komen te hangen. Leningen, schulden en onderlinge afhankelihkheid. Zie redding KLM om abn-amro niet te laten omvallen. Of Merkel-deal Lesbos om Duitse bank niet om te laten vallen. Corona situatie momenteel camoufleert dat een beetje en geeft beetje lucht en reserve speeltijd om er nog iets van te maken. Maar ik vrees het ergste. Dan maar voor een euro Dieppe overnemen en doorstarten....VDL lukte het ook met Phillips dus waarom niet ;-). Uiteraard moet wel Renault F1 bij de deal zitten. Ook daarin flopt Renault..het blijven immers Fransen :-)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
2 maanden 1 dag geleden #12978 door Ben A310

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Meer
2 maanden 11 uren geleden #12982 door Hage
Van die teksten van Bas van Putten wordt ik onpasselijk. Die is alleen maar bezig hoogdravende zinsconstructies te bedenken met van die scrabble-plak-fantasiewoorden. Vraag me wel eens af hoeveel mensen het geduld hebben zijn teksten te lezen. Ik begin er niet eens meer aan.

Meer
2 maanden 10 uren geleden #12983 door maurice A599
Klopt Hage. En in zijn hoogdravendheid is hij helemaal vergeten dat we in 1977 guldens hadden ;-) Verder stukje met weinig inhoud. Dat de A110 in NL niet echt verkoopt klopt. Zou leuk zijn als de 2 Nederlandse dealers hier iets aan doen. Vooral het probleem dat maar weinigen op de hoogte zijn van het bestaan van de A110. Geef Rutger Castricum een roze A110 te leen voor zijn Powned reportages ofzo..geef rijkswaterstaat een paar gele A110 als interventiewagen op de snelweg.....geef beveiliging van Maxima een zwarte A110 met blauw zwaailicht....doe iets!! ;-)