André Désaubry overleden

Meer
7 maanden 3 weken geleden - 7 maanden 3 weken geleden #12308 door Huub Bouwmeester
Gistermiddag 21 januari bereikte mij het trieste bericht dat André Désaubry tijdens de wekelijkse maandagochtend bijeenkomst van de AAA (Association des Anciens d'Alpine) plotseling is overleden.
André kondigde gisterochtend zijn afscheid als voorzitter van de AAA aan.Tijdens die aankondiging werd hij getroffen door een hartinfarct, reanimatie mocht jammergenoeg niet meer baten.

André was sinds de oprichting van de AAA in 2002 - hij was samen met zijn goede vriend Jean-Pierre Limondin dé initiatiefnemer daartoe - de bijzonder actieve voorzitter van deze club van immer actieve oud Alpine medewerkers.

Mijn zoon Ronald en ik leerden André kennen op een maandagochtend in oktober 2009, waar we door hem waren uitgenodigd om bij een vergadering van de AAA aanwezig te zijn. In AR 72 (december 2009) is een artikel over dat bezoek aan de AAA verschenen.
Daarna heb ik hem nog verschillende keren gesproken op de verschillende SAGA's Alpine. Hij was een bijzonder aardige man met een ongelooflijke 'drive', die je zijn leeftijd bepaald niet aanzag. Het is zeker niet overdreven wanneer ik zeg dat we mede aan de tomeloze inzet van André de nieuwe A110 te danken hebben. André is 83 jaar geworden.

André, bedankt dat ik je heb mogen leren kennen, R.I.P.
Maandag 21 januari 2019 is voor ons Alpinisten een 'Black monday'

Bezoek aan de AAA op maandag 12 oktober 2009. André staat links op de foto. Naast hem staat Jean-Pierre Limondin.

Laurens, heeft ons een waardige opvolger van de A110 gegeven.
Met 4 cilinder turbo middenmotor en gelukkig geen elektromobiel.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: tom

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
7 maanden 3 weken geleden #12310 door alpinea110
Was er de laatste keer in Dieppe nog volop actief bij.
Niet gedacht dat hij al die leeftijd had.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.