Beste Clubleden...

Meer
1 maand 2 dagen geleden - 1 maand 2 dagen geleden #12532 door ocheda
Beste Clubleden,

Op 18 mei j.l. heeft het bestuur van de ARCN een brief per e-mail gestuurd naar de leden over de uitkomst van het overleg tussen RvdZ en mij. Deze brief is onvolledig omdat de reden van de stroeve samenwerking met RvdZ niet wordt benoemd.
De tirades, schofferingen, beledigingen, intimidaties, chantages en discriminerende opmerkingen over mijn buitenlandse achtergrond door RvdZ worden in deze brief angstvallig buiten het gezichtsveld van de clubleden gehouden. Ook op de ALV mocht dit niet ter tafel komen en mij is uitdrukkelijk verboden om hier iets over te zeggen.
Ik heb daar toen mee ingestemd omdat ik vertrouwen had dat het bestuur RvdZ terecht zou wijzen over zijn beledigende manier van communiceren.
Hierdoor kreeg het bestuur carte blanche om via een mandaat uit de vergadering de boel op te lossen. Als op de ALV de ware aard van de bladmanager bekend zou worden, incl. alle schofferingen met betrekking tot clubleden en mij, dan was dat mandaat er waarschijnlijk nooit gekomen.
Na de ALV verstreken er 7 weken(!) tot de bespreking op 13 mei, waarbij RvdZ en ik werden uitgenodigd bij het bestuur.
In de tussenliggende periode ben ik, ondanks al die negatieve bejegeningen door de bladmanager, doorgegaan om AV107 af te ronden in het belang van de club en haar leden. Het bestuur zei achter mij te staan en verzekerde mij dat het allemaal goed zou komen. Ik hoefde me geen zorgen te maken! Niets bleek minder waar: men gooide mij er, na 18 jaar trouwe dienst, uit.

Ik ben niet akkoord gegaan met mijn ontslag als vormgever van het clubblad en heb het bestuur opgeroepen om artikel 6D uit het huishoudelijk reglement in werking te zetten om de geschillencommissie zo spoedig mogelijk samen te stellen. Tot tweemaal toe is dat verzoek verworpen door het bestuur omdat zij mij niet als clublid zien maar als ‘leverancier’. De uitstraling van het clubblad is een rechtstreeks gevolg van mijn inzet als clublid en niet alleen maar als ‘leverancier’.
Ik kan niet begrijpen dat het bestuur aan die scheidingslijn zo strak en kil blijft vasthouden. Gevoelloos vind ik dat.

Het zit me dwars dat de leden niet volledig zijn geïnformeerd om zelf ook een goed oordeel te kunnen vormen.
Ik heb voor de ARCN 66 clubbladen mogen maken en het leeuwendeel - ruim 11 jaar - samen met Huub Bouwmeester.
Het is bikkelhard dat ik, als toegewijd clublid, zo aan de kant geschoven word... Het bestuur zou mij, samen met andere vormgevers, nog benaderen om een offerte uit te brengen voor een doorstart voor de Alpine Vision. Helaas lijkt het wederom een zoethoudertje te zijn, want ik heb nog altijd geen bericht ontvangen van het bestuur. Ik wil jullie, als Alpine Club zijnde,
laten weten dat ik al die jaren met hart en ziel aan het blad gewerkt heb en dat ook nog heel graag zou blijven doen.

Ik wil in ieder geval jullie, de clubleden bedanken voor het vertrouwen dat jullie wél in mij gesteld hebben in de afgelopen 18 jaar...!

Met hartelijke groet,

Valentin
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Groeten,
Valentin Ocheda A-560

GTA V6 Turbo,
Renault Espace 2.0 Turbo,
Renault Wind,
Renault Fuego GTX 2.0 Litre
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jaap

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 maand 2 dagen geleden #12533 door Huub Bouwmeester
Ontzettend spijtig dat het allemaal zo gelopen is en veel respect voor je strijd om erkenning..

Laurens, heeft ons een waardige opvolger van de A110 gegeven.
Met 4 cilinder turbo middenmotor en gelukkig geen elektromobiel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ocheda, Jaap

Meer
1 maand 1 dag geleden #12538 door Jos_A797
deze brief heb ik helemaal niet in mijn mailbox ontvangen :huh:

lidnr: A - 797
A 310 phase 1

Meer
1 maand 1 dag geleden - 1 maand 1 dag geleden #12539 door Charley Valette
Huub het is een ongelofelijk verhaal. Het is nog netjes door Valentin verwoord. Hoe kan het bestuur zo met de situatie omgaan.
Ik heb inmiddels een nieuwe titel gekregen binnen jullie club: Onderminister.
Ook ik word als lastig figuur neergezet. Niet alleen door de voormalig bladmanager ( met wie ik op een felicitatie op ‘t Loo volgens mij nog geen woord gewisseld heb), maar het bestuur is ook boos op mij heb ik vernomen.
De leden zijn tijdens de ALV willens en wetens door het bestuur voor de gek gehouden. Huub, het bestuur weet wat goed is voor de leden.......
De situatie is volledig uit de hand gelopen omdat het bestuur het niet nodig vond om met kerst in te grijpen.
Mensen zijn geschoffeerd, bedreigd etc. maar het mocht allemaal doorgaan. Valentin heeft geageerd t.a.v. een stuk dat geplaatst moest worden betreffende Carlos Ghosn. Een negatief artikel welk conflicteert met de belangen van onze hoofdsponsor. Valentin heeft dit aan het bestuur voorgelegd, puur in belang van de ARCN en de leden.
Ik weet dat jij en Ronald ook geschoffeerd zijn tijdens jullie ALPINE VISION werkzaamheden.
En mind you, een trouwe adverteerder is door de bladmanager dusdanig behandeld dat zij haar advertentie heeft gestopt. Oké, dingen kunnen escaleren, maar ook dit laat het bestuur toe. Het was trouwens een verzekeraar.
Nou, ben benieuwd of mijn account nu wordt ingetrokken. Ik heb hopelijk een tipje van de sluier opgelicht; de leden hebben hier recht op, zeker Valentin.
Het gaat mij niet om de bladmanager, maar hoe e.e.a. door het bestuur is opgepakt.
Jammer dat dit op het ARCN forum staat, want de website wordt maar door een zeer klein aantal leden bezocht, dus zegt het voort

Ik heb mijn keuze gemaakt,
De Onderminister
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ocheda, Jaap

Meer
1 maand 1 dag geleden - 1 maand 1 dag geleden #12540 door Charley Valette
Misschien in de spam Jos?

Meer
1 maand 1 dag geleden #12544 door Jos_A797
Helaas
Ook daar niet

lidnr: A - 797
A 310 phase 1

Meer
1 maand 23 uren geleden #12550 door Jaap
Ik snap niet dat het bestuur iemand die al zoveel jaren tot volle tevredenheid het clubblad maakt zo iemand aan de kant zet voor een nieuweling die weinig respect toont.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ocheda

Meer
3 weken 4 dagen geleden #12554 door jochem
Tja eens een @¥×£=₩×₩
Altijd een $*÷¥=&÷£×

Het is jammer dat zo gaat.
Dat vond ik al toen onze wandelende encyclopedie (Huub) aan de kant werd gezet..

En nu weer een vormgever...van weleer.

Naja..het zal wel zo horen.

Ik denk dat '''meneer de ondernemer.''..de balen uit zn broek moet schamen als ie die al heeft.....

Zo als gezegd een $*$*=£#?(¥
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ocheda, peter peters