Saved bij the bell.

Meer
1 jaar 9 maanden geleden #11332 door jochem
Het alpine renault logo in de achterspoiler hebben alleen de eerste bouwjaren ..
Zover ik weet...bj 87 had t al niet meer.

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 9 maanden geleden - 1 jaar 9 maanden geleden #11333 door Ben A310
Heren,
Onze club bezit een clubarchief een veel informatie over de Alpine-modellen. Derhalve kan ik jullie dus uit de droom helpen over de logo's.
Er hebben verschillende logo's op de voor- en achterzijde gestaan gedurende de bouwjaren.

Te beginnen bij de voorkant:

Gestart met een Renault wybertje op een klein rechthoekige verhoging:

Toen kwam er een groter wybertje zonder verhoogde ondergrond:

En daar is tie dan... Het ronde Alpine-logo op de neus:

En natuurlijk hebben we dan nog de USA-uitvoering met een rond kleiner Alpine-logo:

Het ronde Alpine-logo deed zijn intrede in 1990 bij de Mille Miles uitvoering. Is je GTA ouder en zit er toch een rond Alpine-logo op de neus, dan is dat er later door een eigenaar opgezet! Het logo is origineel verzonken. Dus zit het op de neus geplakt, is het sowieso niet origineel. Is het wel verzonken, dan is het paneel vernieuwd of is de eigenaar heel netjes te werk gegaan.

Uiteraard kan ik jullie ook duidelijkheid verschaffen over de achterkant. Is daar behoefte aan?

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Voorzitter, Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine A310 V6 Pack GT (1984) --

Meer
1 jaar 9 maanden geleden #11334 door rens914
dank Ben voor de duidelijkheid.
Blij dat ik geen wiebertje heb op deze tupperware.
Achterkant ? Neuh, die is nog heel :0))

I don't have a short temper but do have a quick response to bullshit.

A310 fase1 + Mercedes Slk R171 + Bmw 320 touring E91 + Camper + Zundapp KS 80 + Retro scooter Fosti + Frontmaaier + Kettingzaag + Heggeschaar + Generator en nog meer oude meuk