[VERKOCHT] Binnenhoes A310 van Prestige Car Covers

Meer
1 jaar 8 maanden geleden - 1 jaar 6 maanden geleden #11979 door marcvv
Hoge kwaliteit binnenhoes A310 (de Custom indoor versie van Prestige Car Covers met logo). Ik heb deze besteld maar de hoes is geleverd voor een A310 met een grotere (niet standaard?) spoiler achter. Daar zat dus voor mijn A310 aan de achterzijde wat teveel materiaal. Gezien de aanschafprijs van GBP 340,- (hoes met geborduurd logo) ben ik daar niet mee akkoord gegaan en we hebben een regeling getroffen waarbij ze een nieuwe hebben gemaakt voor me. De oude versie heb ik nu ' over'.

Op de foto's zie je de verbeterde versie. Het enige verschil is dus dat degene die te koop staat wat meer materiaal heeft op de plaats van de achterspoiler.

Dus heb je een A310 met alleen links een spiegel (!) en een grotere achterspoiler (of stoort het je niet dat daar wat meer stof zit) dan is dit wellicht wat voor je.

Het moge duidelijk zijn dat de hoes verder nieuw is en alleen op proef op mijn a310 heeft gezeten. Inclusief opberghoes.

EUR 95,- vast; kan niet verstuurd worden en ik geeft er sterk de voorkeur aan dat je de hoes komt passen om misverstanden te voorkomen.
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 8 maanden geleden #11980 door marcvv
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 8 maanden geleden #11988 door sj_hendrikx
Ik heb je een pm gestuurd
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 8 maanden geleden #11989 door guznax3
Ik ook. wij zijn dezelfde kopers :-)
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden #11992 door e.knaven
Ik heb interesse, of is ie al verkocht?

Groet, Eric
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden #11993 door marcvv
Hallo Eric,

nog niet verkocht, maar mensen zijn er wel over aan het nadenken. Ik zal eens navragen of ze binnenkort een knoop willen doorhakken.

mvg

Marc
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden #11994 door e.knaven
Wat jij wil.
Ik hoor het graag en koop de hoes voor de prijs die je genoemd hebt.

Groet, Eric
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden - 1 jaar 7 maanden geleden #11995 door Jaap
Hi Marc, ik zou hem verkopen aan iemand die niet zo lang hoeft na te denken. Groet Jaap Reit
Trouwens een mooie garage Marc.
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden - 1 jaar 7 maanden geleden #11996 door walterg

Jaap schreef : Hi Marc, ik zou hem verkopen aan iemand die niet zo lang hoeft na te denken. Groet Jaap Reit
Trouwens een mooie garage Marc.

Inderdaad, een beetje oma kan in die tijd een Alpinejasje breien...:)
En een beetje kleinkind krijgt meer zakgeld dan dat deze hoes moet kosten.

A310/4 VG - R12 TL - R5 EBS cabrio - R4 TL
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden #12015 door marcvv
Tja, je probeert het allemaal elegant af te handelen zo'n verkoop-draadje. Zeker ook op een liefhebbersforum. Bij Marktplaats (als ik daar al eens gebruik van maak) ben ik niet zo geduldig.

Uiteindelijk is het geïnteresseerde forumlid toch afgehaakt, zonder overigens de hoes überhaupt te hebben gezien.

Kortom, nog steeds te koop. Eric heb ik reeds eerder per PB op de hoogte gesteld.

mvg

Marc

@Jaap: dank voor het compliment, ben zelf ook heel content met mijn garage/stalling-ruimte. Wordt stapsgewijs steeds meer naar mijn zin.
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden #12021 door e.knaven
Hoi Mark,

Ik heb geen PB binnen gekregen, maar wil de hoes graag overnemen.
Ik hoor graag van je,

Groet, Eric
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 7 maanden geleden #12025 door marcvv
Hallo Eric,

vreemd, ik zie het bericht van 09/07 aan jou nog in mijn outbox staan. Heb eea nogmaals aan je verstuurd.

mail me anders even op:

vossenbe apenstaartje xs4all.nl

mvg

Marc
Discussie gesloten.
Meer
1 jaar 6 maanden geleden #12117 door marcvv
VERKOCHT!
Discussie gesloten.