opzegging lidmaatschap ARCN

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #12793 door peet
Bij deze wil ik even terugblikken op mijn 14 jarig lidmaatschap van de ARCN .
Al deze jaren heb ik met bovengemiddelde inzet genoten van de activiteiten van de
ARCN .
Maar de laatste jaren mis ik het gevoel dat deze club naar buiten toe geen uitstraling
teweeg brengt .
met andere woorden wat is de ARCN onzichtbaar buiten de ARCN .
Zoals sommigen van jullie weten zet ik mij de laatste jaren in voor evenementen
waarbij wij van de stichting , Dag met een lach ., gezinnen met een ernstig ziek en of gehandicapte
kinderen een dag met een bijzondere auto bezorgen .
de afgelopen jaren hebben al meer dan 130 personen meegereden met onze Alpine op deze dagen
en hun reacties waren zeer verrassend positief over de 47 jaar oude Alpine .
met deze inzet breng je de Alpine in een ander daglicht dan de ARCN de afgelopen jaren .
Dit gevoel begon ik te missen binnen de ARCN en heeft mij doen besluiten om mijn lidmaatschap
van de ARCN op te zeggen .
Nogmaals ik heb al de jaren van mijn lidmaatschap genoten van de activiteiten maar kan mij hier niet meer in terugvinden .

wens iedereen al het allerbeste beste toe .

Peter en Wil
De volgende gebruiker (s) zei dank u: ocheda

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #12794 door maurice A599
Geen lid meer wil niet zeggen dat ik jullie niet meer tegenkom hoor ;-) misschien volgend jaar weer op Spa bij onze Belgische vriend!

Ik snap verder jullie beweegredenen. Jammer maar zo gaat het. Er is bij de Arcn geen bad-standing dus je kan altijd weer lid worden, mochten zaken veranderen ;-)

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #12798 door renault15.17
Ik snap het helemaal, er zitten veel leuke mensen bij de ARCN maar als club is het niet wat ik er van verwacht had.

Ik heb ook opgezegd.

A-775
Alpine V6 GT '87 blanc nacre irise 168, R17 TL Découvrable aut. '76 gris metalise 616
Bijlagen:

Meer
1 jaar 11 maanden geleden #12799 door Ben A310
Helaas dat we jullie hebben zien gaan. Peter heeft vele jaren met overgave geholpen binnen de club en dat wordt zeer gewaardeerd. Met Dave heb ik ook intensief samengewerkt voor SAeRIN. Jullie zijn warme en enthousiaste mensen, dus daar kan het niet aan liggen. Iedere club heeft zijn eigen karakter/sfeer en niet iedereen is ook een clubmens. Zoveel mensen zoveel smaken.
Ik wil jullie wel graag bedanken voor de jaren lidmaatschap en hoop dat we jullie nog eens opnieuw mogen begroeten.

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine GTA V6 Le Mans (1990) en ter compensatie een elektrische Renault Twizy ;-) --