Concours d'Elegance op 't Loo op 2 en 3 juli

Meer
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #8890 door Bruins
Beste leden,

Zoals jullie weten vindt op 2 en 3 juli bij Paleis 't Loo het Concours d'Elegance plaats. Renault heeft daar met al zijn sportieve modellen en Alpines een speciale rol. Zo is op zaterdag 2 juli ook de Alpine Vision te zien en vindt de Meet and Greet plaats met Michael van der Sande (directeur Alpine).

De volgende modellen staan op het clubterrein op 't Loo:
A106 Mille Miles: Mark Geessink
A108: Ad Vermeulen
A110 1300: Phillip Herder
A310 1600 VE: Harry Neppelenbroek
A310 V6 Pack GT: Piet de Zeeuw
GTA V6 Turbo: Wimfried van Kesteren
A610 Turbo: Erwin van Dijk
Rothmans Alpine GTA Europa Cup (ex-Jan Lammers): Erwin van Dijk
Renault 5 Turbo: Hans v.d. Heyden

Daarnaast is onze club vertegenwoordigd bij het Internationale concours met de volgende modellen:
A108 cabriolet: Ludo van Orshaegen
GT4 (Dinalpine): Ludo van Orshaegen
A110 1300: Domien Poelsma
A310 V6 Phase 2: Peter Bruins
A610 Turbo: Wimfried van Kesteren
GTA V6 Turbo: Klaas Schepers

Naast onze clubauto's is het natuurlijk een feest om lekker rond te kijken naar al het moois dat er staat. Als je zelf met je Alpine komt, dan is er een plaatsje op de speciale klassiekerparkeerplaats. Kijk daarvoor even op het overzicht in de Losange. Hierin staat ook een code waarmee je nog weer extra korting krijgt op een kaartje via internet.

Kortom, een evenement dat beslist de moeite en een tocht richting Apeldoorn waard is.

Tot 2 of 3 juli!!
Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 5 maanden geleden #8946 door Bruins
Beste deelnemers aan het concours d'elegance 2016.
Afgelopen weekend was het concours op paleis 't Loo. Met zaterdag de meet en greet met Michael van der Sande en het bekijken van de Alpine Vision. Ondanks dat het af en toe met bakken uit de lucht kwam, heb ik het als een zeer mooi en leuk weekend ervaren en heb ik heel wat liefhebbers van ons merk gezien. Vanuit de club, maar ook bij zeer veel anderen heb ik enthousiaste reacties gehoord.
Ik wil in ieder geval via deze weg alle deelnemers en leden die hun Alpine en andere sportieve Renaults ter beschikking hebben gesteld hartelijk bedanken voor hun inzet en moeite. We hebben denk ik aan auto minnend Nederland laten zien wat Alpine en Renault aan mooie history heeft en ook wat de toekomst gaat worden. Ik was zelf zeer onder de indruk van de Vision, nu ik hem in het echt heb gezien. En het feit dat de auto voor 80 a 90% ook zo in productie gaat, beloofd veel goeds.
We wachten het rustig af.
Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #8957 door walterg
En iedereen had weer zijn fototoestel thuis vergeten ?

A310/4 VG - R12 TL - R5 EBS cabrio - R4 TL
Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 5 maanden geleden - 5 jaren 5 maanden geleden #8959 door mick
Uhm, facebook...? ;) Letterlijk honderden foto's voorbij gekomen.

Rouge et noir...
Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 4 maanden geleden - 5 jaren 4 maanden geleden #8960 door walterg
ik heb (bewust) geen Facebook. ja, ja, er zijn nog van die mensen... (spijtig genoeg te weinig, maar dat is een andere discussie)
Ben wel lid van ARCN !

Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 4 maanden geleden - 5 jaren 4 maanden geleden #8969 door Niels Lohmann
Hierbij alvast een mooi filmpje van Renault Nederland over het Concours d'Elegance op 't Loo.
@ Walter: spoedig ook foto's hier ...

media.renault.nl/mediabericht/alpine-vision-ware-eyecatcher-tijdens-concours-delegance/
Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 4 maanden geleden #8970 door walterg

Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 4 maanden geleden #8971 door Niels Lohmann
Speciaal voor alle FB loze Alpinisten, die ook nog eens niet naar het Loo zijn gekomen, afgelopen weekend... en dus heel veel hebben gemist :lol: :lol: :lol:

Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 4 maanden geleden #8972 door Niels Lohmann
Discussie gesloten.
Meer
5 jaren 4 maanden geleden #9003 door EricDW
En nog heel wat mooie foto's in de gallery, met zoals gewoonlijk heel veel dank aan Ronald Bouwmeester !!

arcn.org/gallery/category/52-paleis-t-loo-2016

Lidnummer: A-707
A310 V6 pack GT
R5 Tx
De volgende gebruiker (s) zei dank u: tom
Discussie gesloten.