Interessante advertenties gespot

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9897 door Bitchy
Mannen wees trots op ons Cultureel erfgoed en geniet de prijs is van minder belang "maar zeik ze zeker niet af"de rijkwaliteiten zijn door geen 1 ander merk te evenaren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: peter peters

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 6 jaren 8 maanden geleden #9901 door rens914
Jij hebt absoluut een alpine zonnebril op.
Er zijn veel auto's die zonder zandzak in het vooronder gelijke en zelfs betere rijprestaties geven. Iig alles met een middenmoter.

Op de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemen.

A310 fase1 + Mercedes W205 + Jeep Patriot + Camper + Frontmaaier + Kettingzaag/Heggeschaar en nog meer oude meuk

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9908 door maurice A599
Heb je helemaal gelijk in. Als je met verschillende auto's rondje Nordschleife gaat doen, moet je met een Alpine brood mee nemen anders haal je het einde niet door uithongering ;-). Maar als je daarna met dezelfde auto's de Alpen in gaat (en je weet goed te sturen met je gaspedaal) dan heeft de rest het erg lastig zo niet het nakijken. Vooral doordat de Alpines relatief licht zijn en onderin al flink koppel hebben (de atmosferische vooral). Maar goed, de bestuurder moet het doen.

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9910 door Joris Verheggen
Gelukkig dat Alpine's nog auto's voor de liefhebbers zijn. Als een grote hoeveelheid in het bezit van beleggers/investeerders zit dan komen er niet veel meer naar buiten.

Zou zonde zijn!

P.s. Ben zelf niet echt van de porsches, mooie wagens. De enige echte gave porsche is een 914 is mijn persoonlijke mening.

Joris Verheggen,

Alpine a310 1978

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9913 door Hage
Alpines zijn (van oorsprong) gemaakt voor de rallysport en niet voor de snelweg. Snelle bochtige witte weggetjes. Daar spannen dit soort auto's de kroon en hebben andere auto's van hetzelfde bouwjaar en configuratie vaak het nakijken. Dus het is maar net wat je wil "Autobahnburner" of lekker slingeren door de omgeving.
Hou je van het laatste kijk dan op www.classictourrally.nl

Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 6 jaren 8 maanden geleden #9914 door mick
Precies Hage. De A310 is een rallyauto. En dat merk je op binnenwegen. Hiervoor ook een Elise 111R gehad. Die kon ook echt schandalig hard over de kleine weggetjes, maar wanneer het asfalt minder strak wordt denk ik dat je met een A310 het de veel moderner Elise het nog knap lastig kunt maken...

De ellende is dat je tegenwoordig zo verwend wordt met moderne auto's die echt heel erg goed zijn, ook al door de elektronica aan boord, waardoor je wel eens vergeet hoe de auto's 35-40 jaar geleden reden. Stap maar eens in een 911 2.7 of 3.0, dan weet je wat ik bedoel!

Rouge et noir...

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9926 door Jseph

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9927 door Ben A310
Dag Joost,

Deze witte A310 was tot voor kort van ons clublid Jos van den Berge. Auto is gekocht door Munsterhuis (Hengelo). En ja, het is een heel fraaie auto.

Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine GTA V6 Le Mans (1990) en ter compensatie een elektrische Renault Twizy ;-) --

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9928 door ms19333
Jammer dat de volgende eigenaar er nu duur aan moet....
Chassisfoto's worden ook (bijna) altijd vergeten, wel een mooie auto zo op de foto ;)

Lidnummer: A-803
Alpine A310 V6 phase-1 1980
ms19333.wordpress.com

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9934 door Jos_A753
Klopt, de auto is aangekocht door Munsterhuis. Het is nog niet beslist, voor zover ik weet, maar Munsterhuis zou dealer worden van de nieuwe Alpine en wilde om de verkoop te ondersteunen een paar oude modellen in de showroom hebben. Naast mijn auto hebben ze ook een GTA uit Italie gekocht. Of het dealerschap niet door gaat of omdat het moet van de belastingen weet ik niet maar de auto staat zowel te koop op de eigen site van Munsterhuis en zoals ik nu zie ook op Autotrader.

Van insiders hoor ik de vraagprijs van 47.500 Euro.

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9935 door ms19333
Ik doe hem voor de helft weg!

Lidnummer: A-803
Alpine A310 V6 phase-1 1980
ms19333.wordpress.com

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9936 door Jos_A797
Jos
stop je met Alpine rijden , of komt er een andere voor in de plaats ? :unsure:

lidnr: A - 797
A 310 phase 1

Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 6 jaren 8 maanden geleden #9937 door Jos_A753
Hallo Jos,

Ik heb net voor de kerst een vervanger opgehaald, een A310 Pack GT, dus stoppen zit er niet in.

Meer
6 jaren 8 maanden geleden - 6 jaren 8 maanden geleden #9938 door Jos_A797
kijk , dat wilde ik graag horen :cheer:
en wat zou je denken om wat foto,s te plaatsen van je nieuwe aanwinst
dan kunnen wij hem ook bewonderen

lidnr: A - 797
A 310 phase 1

Meer
6 jaren 8 maanden geleden #9939 door Jos_A753
Nog even geduld want de auto staat op moment niet op de wielen want deze zijn voor restauratie weg