Interessante advertenties gespot

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.
Mooie originele. Prijs lijkt me marktconform. Het is überhaubt één van de weinige originele ph 1 die nu te koop staat.
Leuk dat deze de moeilijk (niet?) vindbare Vitaloni Sebring Mach 1 spiegels heeft.
Die lotus is trouwens ook niet verkeerd, vanwege klimaat, linksgestuurd kleur, 1e eigenaar.
Volgens mij is dat om een vlakke ondergrond te krijgen voor wat spulletjes op te zetten. Ipv in de kuipjes te gooien.
Is het prijs idee dezelfde als op marktplaats? Ik vind het nogal, taxatie van die van mij is een aardig stuk lager. Afgelopen augustus getaxeerd.
Joris Verheggen,
Alpine a310 1978
guznax3 schreef : Haha! het was een grapje Joris.
Het was vroeg vanmorgen!
Maar ging het grapje dan om de neerklapbare achterbank, de prijs of beide?

Joris Verheggen,
Alpine a310 1978
De prijs is "pittig". Als ie body-off gerestaureerd is, zou de prijs nog te verklaren zijn.
Lidnummer A-310: Ben Struijk
ALPINE RENAULT CLUB NEDERLAND
Ledenadministratie en Clubarchief
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
--In bezit van een Alpine GTA V6 Le Mans (1990) en ter compensatie een elektrische Renault Twizy

Voor jullie idee: de A310 is recent getaxeerd op 27,5k en de lotus op 35k. (Ik kom wel een keer buurten op een clubdag!!)
erwinhilbrands schreef : Dag allemaal, ik zal jullie uit de droom helpen, ik heb 3 auto’s te koop omdat 3 wat veel is, bij voorkeur de MGA weg, dan de Lotus en als laatste de Alpine, vandaar dat ik de prijs van de Alpine ook flink opgekrikt heb en als een soort lokkertje ook heb geplaatst, misschien moet ik m gewoon weghalen. Desalniettemin blijft een oude A110 mijn grootste wens en voor dat doel is het houden van de A310 niet heilig:-)
Voor jullie idee: de A310 is recent getaxeerd op 27,5k en de lotus op 35k. (Ik kom wel een keer buurten op een clubdag!!)
Ik moet zeggen, dat is wel een bijzondere manier om je MGA of lotus te koop te zetten. Ik betwijfel of mensen die naar een Alpine op zoek zijn bij desinteresse 'dan maar' de MGA of lotus zullen kopen. Zij zullen eerder verder zoeken naar een Alpine.
Vraag uit nieuwsgierigheid.
Hoe is het frame van de A310 Erwin?
Maarre, ik kom uit de Lotus wereld. 35k voor dat hok ?
Op de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemen.
A310 fase1 + Mercedes W205 + Jeep Patriot + Camper + Frontmaaier + Kettingzaag/Heggeschaar en nog meer oude meuk
frame lijkt perfect, oudere restauratie uit 90-er jaren, daarna zo goed als nooit meer op de weg geweest
erwinhilbrands schreef : 3 advertenties geeft wat meer reuring was mijn gedachte, ook vast handelaren maar dat is voor de mga niet zo erg.
frame lijkt perfect, oudere restauratie uit 90-er jaren, daarna zo goed als nooit meer op de weg geweest
Aha. ik snap het Erwin. Handelaren.
Die reuring is hier al gelukt, dus dat doe je goed!

succes met de verkoop.
@rens: die lotus is toch best een leuke auto?
Dat doet een chargecooler niet eens. Sterker nog, een S4s of gt3 haalt dat nog niet.
Doornroosje prijzen.
Op de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemen.
A310 fase1 + Mercedes W205 + Jeep Patriot + Camper + Frontmaaier + Kettingzaag/Heggeschaar en nog meer oude meuk