Interessante advertenties gespot

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11568 door erwinhilbrands
Haha, Lotus is best een leuke auto hoor. 35k is de taxatie, tja ik heb het niet zelf bedacht, ik zei doe maar wat lager want dat kost me alleen maar verzekeringspremie;-)

Gelieve Inloggen of Maak een account aan om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #11569 door rens914
In wat voor wereld leef jij waar de tax waarde voor de verzekering ook als verkoop prijs reëel gevonden wordt.
Je mag al blij zijn als je hem voor de helft kwijtraakt aan een wanhopige.

Op de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemen.

A310 fase1 + Mercedes W205 + Jeep Patriot + Camper + Frontmaaier + Kettingzaag/Heggeschaar en nog meer oude meuk

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11570 door erwinhilbrands
Tja Rens, hier kan ik niks mee. Dat jij weinig met een Lotus Esprit hebt is nu wel duidelijk

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11572 door rens914
Klopt Erwin, ik heb een S3, een Stevens chargecooler en een gt3 gehad.

A310 fase1 + Mercedes W205 + Jeep Patriot + Camper + Frontmaaier + Kettingzaag/Heggeschaar en nog meer oude meuk

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11574 door rve

rens914 schreef : In wat voor wereld leef jij waar de tax waarde voor de verzekering ook als verkoop prijs reëel gevonden wordt.
Je mag al blij zijn als je hem voor de helft kwijtraakt aan een wanhopige.

Ik ken deze auto niet, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik ben met mijn alpine a310 af en toe in zuid Frankrijk en daar zijn dit soort bedragen al lang normaal. Op een recente klassieker bijeenkomt vlakbij Cabris heb ik twee cash biedingen gekregen op mijn auto die hoger waren dan deze vraagprijs.

Ik zou zeggen adverteer daar eens, het transport is het zeker waard!

Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #11577 door rens914
Natuurlijk, en voor super mooie exemplaren met weinig kms zal er best een top-prijs betaald worden maar ik meen dan deze auto kort geleden voor € 5000 aangeboden/verkocht werd. Dan praat je ineens over een prijsstijging van 600%
Overigens denk ik dat de top-prijzen eerder betaald worden voor een pack GT dan een fase 1

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11579 door rve

rens914 schreef : Natuurlijk, en voor super mooie exemplaren met weinig kms zal er best een top-prijs betaald worden maar ik meen dan deze auto kort geleden voor € 5000 aangeboden/verkocht werd. Dan praat je ineens over een prijsstijging van 600%
Overigens denk ik dat de top-prijzen eerder betaald worden voor een pack GT dan een fase 1

Mijn a310 heb ik letterlijk voor 5000 euro gekocht. :cheer:

Daarna is er wel een volledige restauratie gedaan, dat wel.

Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #11585 door rens914
natuurlijk,
Ik heb mijn fase 1 voor 8500 gekocht en daar zit nu ook al pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff in.
Iedereen mag vragen voor zn auto wat hij/zij wil maar een stukje realiteitszin is soms wel prettig op een forum waar alleen alpine bezitters komen (sommige met Porsche, TVR en Lotus achtergrond)
Ik ga bijvoorbeeld dit jaar m'n GTA V6 Turbo ook te koop zetten maar vraag daar dan niet de wereld voor. Heb hem namelijk ook voor een nette prijs gekocht.

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11586 door erwinhilbrands
Leuk zo'n forum;-)
maar Rens wat zit jou precies dwars?

Net als dat taxatiewaarde en vraagprijs los van elkaar staan, heeft ook aanschafprijs en huidige waarde niets met elkaar te maken, je kunt enkel er over zeggen dat iets een mazzeltje was, of een andere tijd, of een nette koop of een kat in de zak. (dat laatste is me in het verleden nog wel eens overkomen maar bij de Alpine niet;-).

De waarde van klassiekers fluctueert enorm de laatste tijd, vooral voor de topmerken, deze is nu vrij hoog omdat beleggers zich er mee bemoeien maar dat kan natuurlijk ook zo weer instorten.

(Ik wil wat ruimte maken en ben liever mijn Lotus of de MGA kwijt en had daarom de Alpine extra hoog ingezet:-)

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11589 door maurice A599
Stel voor het forum meer te gebruiken om technische info uit te wisselen dan eeuwig te leuteren over prijzen, spiegeltjes, stiksels, originaliteit van velgen, of phase 1 of phase 2 nou het mooiste is,het uiterlijk van de nieuwe Alpine en dergelijke ;-) Ookal zijn Rens zijn stukjes over hokken en bosmaaiers wel om te genieten :-)

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11590 door erwinhilbrands
Eens!

Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #11593 door alpinea110
Om het forum wat op te vrolijke heb ik er wat leuke plaatjes opgezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: tom, ms19333, klaveren

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11594 door Jos_A797
zeg John
speel je ook weleens op de gitaar die daar aan de muur hangt. :cheer:

lidnr: A - 797
A 310 phase 1

Meer
4 jaren 5 maanden geleden #11595 door alpinea110
Tot groot genoegen van de katten in de buurt Jos

Meer
4 jaren 5 maanden geleden - 4 jaren 5 maanden geleden #11596 door jochem
Meneer van Pelt...
Kan ik dan nu voor een klein prijsje ( ben maar een arme jongen ) die mooie witte A110 overnemen...?
Je kan er toch niet met 2 tegelijk rijden .:P :

Wat een monster die zwarte :woohoo: